Często zadawane pytania

Poniżej prezentujemy Państwu pytania, które najczęściej pojawiają się wśród naszych klientów. Jeżeli nie znajdziesz w nich odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami.

Czy mają Państwo salony stacjonarne?

Tak jak najbardziej. Jesteśmy właścicielem 4 salonów YES oraz jednego salonu marki Verona w lokalizacjach:

  1. Wrocław
  2. Kraków
  3. Warszawa
  4. Jędrzejów

Szczegóły na temat naszych salonów możesz poznać tutaj.

Po ilu dniach mogę zwrócić zakupiony towar?

Rozumiemy, że biżuterię trzeba zobaczyć aby tak naprawdę ją kupić. Dlatego dajemy naszym klientom aż 30 dni na zwrot towaru bez uzasadnienia. Jedynym warunkiem jest nienaruszony stan produktu.

Czy udzielają Państwo gwarancji na sprzedawane produkty?

Oczywiście udzielamy gwarancji na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie. Jest to dwuletnia gwarancja obejmująca zarówno kruszce oraz kamienie.

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Klient może anulować zamówienie do momentu przekazania kurierowi paczki do doręczenia. Jeśli zamówienie zostało opłacone, środki zostaną niezwłocznie zwrócone na konto Klienta.

Czy jest możliwe wykonanie biżuterii według projektu Klienta?

Niestety, nie ma możliwości złożenia zamówienia na biżuterię wykonaną według projektu Klienta.

Otrzymałem wadliwy towar, co powinienem zrobić w tej sytuacji?

W tej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt drogą e-mailową z Doradcą Klienta.

Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Klient, który posiada profil na naszej stronie Verona.pl, może zweryfikować obecny status swojego zamówienia w Panelu Klienta. Klient na bieżąco otrzymuje informacje o statusie swojego zamówienia na adres e-mailowy podany podczas składania zamówienia.